سوئیچ سیسکو مدل CBS350-24S-4G
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو CBS350-24S-4G یکی از مهم ترین ارکان ها برای هر شبکه اداری کوچک و اتصال به برنامه های کاربردی ابری است که نقش مهمی در هر شبکه ایفا می کند. قابلیت اطمینان، امنیت و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های بارز این سوئیچ شبکه است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در حالی که مدیریت و عملیات مداوم پیچیدگی بیشتری را به شبکه شما اضافه می کند، اما به زمان و منابع بیشتر نیز نیاز دارید.

Cisco Business مجموعه ای از نقاط دسترسی بی سیم، سوئیچ ها و روترهای مقرون به صرفه است که برای مشاغل کوچک طراحی و ساخته شده است. این نمونه کارها که از طریق داشبورد تجاری سیسکو و اپلیکیشن موبایل مدیریت می شود، تجربه ای ساده و قابل اعتماد را ارائه می دهد. Cisco Business Dashboard چالش‌های سنتی در استقرار و مدیریت شبکه‌های تجاری را با خودکارسازی استقرار، نظارت و مدیریت چرخه حیات شبکه ساده می‌کند.

سوئیچ سیسکو CBS350-24S-4G که از سوئیچ های کسب و کار به شمار می آید، بخشی از خط راه حل های شبکه کسب و کار سیسکو، مجموعه ای از سوئیچ های مدیریت شده مقرون به صرفه است که یک بلوک ساختمانی حیاتی برای هر شبکه اداری کوچک فراهم می کند.

داشبورد بصری، راه اندازی شبکه را ساده می کند و ویژگی های پیشرفته تحول دیجیتال را تسریع می بخشد، در حالی که امنیت فراگیر از تراکنش های حیاتی تجارت محافظت می کند. سوئیچ سیسکو CBS350-24S-4G ترکیبی ایده‌آل از مقرون به صرفه بودن و قابلیت‌ها را برای دفاتر کوچک فراهم می‌سازد و به شما کمک می‌کند تا نیروی کار، کارآمدتر و با اتصال بهتری ایجاد کنید.

منبع : خرید سوئیچ سیسکو CBS350-24S-4G





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: